måndag, maj 19, 2008

Välkommen till min blogg!

Här skriver jag om min väg från skolbänken till lärarrummet. Efter omkring tjugo års studier - grundskola i nio år, gymnasium i tre år, turismutbildning i ett och ett halvt år, högskolestudier i sex år - är det nu dags för mig att börja arbeta. Men i skolans värld stannar jag... Om endast några veckor är jag färdigutbildad gymnasielärare i engelska och svenska. I höst ska jag åka till ett annat europeiskt land och arbeta som lärarassistent i sex månader. Men mer om det i ett annat blogginlägg... Kommentera gärna och ofta, så att jag märker om det ens är någon som läser denna blogg!

1 kommentar:

Cabinstreet sa...

Oiiii! Nu ska här bloggas!

Va kul med ny blogg, jag ska läsa och länka från min om jag får. Vill också se några inlägg om orsadräkten. Hihi!

Lycka till här!

Puss från skäggmannen!