torsdag, juni 19, 2008

Spänningen är oliiidlig!

Eller nja... kanske inte olidlig. Men en spänning finns i alla fall. Jag väntar mig ett besked vilken dag som helst nu - vilket land hamnar jag i? Det kan bli Frankrike, vilket jag är inställd på till 95 %, eller andrahandsvalet Portugal, där det verkar vara behagligt väder året om, eller tredjehandsvalet Italien, som just nu känns väldigt intressant... framför allt för att jag har blivit lite smått förälskad i deras fotbollslandslag. Det är mycket som ska göras när jag väl fått beskedet om destination - komma överens med skolan om när jag ska börja jobba, boka flygbiljett, hitta bostad, ordna reseförsäkring, reda ut vad jag (inte) ska packa ner, kontakta Lärarförbundet och CSN... Tur är att jag ska vara helt ledig (eller snarare frivilligt arbetslös) i augusti, så att jag kan ägna mig åt allt sådant då!

1 kommentar:

Cabinstreet sa...

Ja det är mest spännande just nu!
Nu när Svääärjäää åkt ut EM.
Puss!