måndag, augusti 25, 2008

Vad är det för fel på mig?

Om exakt en vecka sitter jag på tåget till Arlanda. Då ska jag väl känna mer pirr inför vad som komma skall än vad jag har gjort hittills. Folk frågar mig "hur känns det?" och jag svarar" njaaa... jag vet inte, inget speciellt". Det är något fel på mig! Men jag ska inte klaga... Tids nog kommer jag att vara så resfebrig och nervös att jag inte vet vad som är fram och bak på mig själv. Kanske kommer känslorna redan idag när jag ska bege mig ut på stan för att klippa till en tjusig frisyr och leta reda på arbetskläder (svarta byxor och svart kjol) så att jag kan se ut som den respektingivande utländska lärarassistent jag förväntar mig att bli förvandlad till inom ett par veckor... Denna morgon har jag dessutom beställt en iPod på vilken jag ska spela Mando Diaos "Dalarna" varje gång jag känner hemlängtan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helloo! Hur mår du kompis? Hoppas allt är bra!! Kommer Du uppöver innan du åker nästa vecka? Hade varit roligt att träffas igen :)
Kram kulla!

Anonym sa...

jo, det är engelska som gäller i höst igen...du får klura länge tror jag om du ska komma på...:-) too bad att du missar det, men herregud människa, du ska ju till utomlandet!! Göran Greider håller nog med om att det är bättre att packa då...:-)