onsdag, november 19, 2008

För sex månader sedan var det 19 maj

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min blogg sex månader. Hurra! Kanske ska ni gratta mig, och inte bloggen, för att jag har orkat hålla den vid liv så länge. Det är mitt tredje eller fjärde bloggförsök, och denna gång behöver man inte kalla det "försök" - sex månader är väl ett existensbevis? De förra bloggarna hade ingen röd tråd, inget tema, så som denna har, och då var det helt hopplöst att hålla mitt eget intresse för dem vid liv. Hur ska denna halvårshändelse firas? Jo, med beslutet att jag från och med nu kommer att kommentera de kommentarer som ni bloggläsare lämnar!

5 kommentarer:

Cabinstreet sa...

Ja må den leva ja må jon leva hurra hurra hurraaaaa!

Cabinsreet vill här med gratulera Från skolbänken till lärarrummet på halvårsdagen!

Äntligen så börjar du kommentera, jippie!

Vi och många andra hoppas du fortsätter i samma takt som förut med bloggandet.

Puss!

Toffs sa...

Sällar mig till gratulantskaran. Härligt jobbat!! Very good gummisnodd. Hoppas att allt i la france har flutit på bra hittills och att det fortsätter funka bra när du kommer hem igen... Då får vi ta en littvet-reunion...med eller utan twister...

Maria sa...

Cabinstreet: tack sa mycket for skonsangen! Det hordes anda ner till Nimes! Puss!

Toffs: Ja, jag hoppas ocksa att allt flyter pa bra nar jag kommer hem till Svea rike igen, d v s att jag far jobb! Skolan i Blg som du tipsade om ar ju en sarskola, och jag kanner mig inte kvalificerad for det... Men jag har hort av mig till alla kommunala och fria gymnasieskolor i trakten! Litteraturvetar-reunion later riktigt skoj!

Anonym sa...

Jaaaaa, va roooolit :) Med komentarer. Som jag har lääängtat!
Har precis anlänt från hufvudstaden, puh! Vilket antiklimax att komma hem. Här var det ju precis som vanligt... Masserar allt som kommer i min väg :) Såååå, kum jem nu kulla så ig får knåda di :) Eller förslagsvis någon anna du känner, hihi! Appropå ostron....som en kallsup! Smakade jag oxå, i france. Aight, vi hörs kompis! KRAM!

Maria sa...

Anna: Inte mycket till distansstudier om du är i Sthlm varje vecka... ? Eller det kanske är mer sällan än så... ? Ja, jag har tänkt tanken att du ska få knåda mig när jag har återvänt till kära Sverige... Jag är glad för din skull, att du hitta vad du vill pyssla med! Kram kram!