torsdag, januari 01, 2009

Steg för steg

På en blogg som handlar om vägen från elev/student till lärare finns det inte så mycket att skriva om under jul- och nyårshelgerna. Det är lov och hela skolvärlden står still. Min största förhoppning inför detta nya 2009 är att jag ska komma in i arbetslivet. Ett steg i den riktningen tar jag imorgon då jag ska skriva in mig på Arbetsförmedlingen. Följande steg tar jag på måndag då jag ska gå på intervju här i Falun. Intervjun gäller deltid eller vikariat, och jag är egentligen inte behörig... men man får ta det som (förhoppningsvis) erbjuds!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ny design, jo man tackar!

Pöööuuuss!

Maria sa...

Det händer mycket när vissa ligger och sussar på kvällen...

Puss!

Anonym sa...

Tack för de söta tossorna!! Kram!

Maria sa...

Frossa: tack själv för hjärtat, med skyddsängeln! Kram!