fredag, februari 13, 2009

Inflyttningsfest

Jag tänkte fortsätta skriva på mattemat som dök upp i tisdags, men kom sedan på att jag i så fall avslöjar de kulinariska läckerheterna som bjuds på festen ikväll! Och det går ju inte för sig... Snittar blir det i alla fall. En annan god anledning till att inte avslöja vad som planeras, är i fall det inte blir som planerat, för då vet ändå ingen vad som skulle serveras, istället för vad som egentligen serveras! Så jag avslutar med att endast tala om att det bjudas på några olika typer av snittar, chips, dip, salta pinnar och lite drickbart... Ni som kommer - det ska bli skoj att träffa er (igen eller för första gången)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria! Hoppas Ni hade det skojsigt värre igår :) I'm so sad att jag fick lov att ligga hemma som en disktrasa...! Men jag får väl en egen liten "tour" in nya lägenheten :D
Bamsekram på alla hjärtans dag!

Anonym sa...

Det var väldans trevligt igår, och snittar och tipspromenad var mycket underhållande. Brodd Leif och gyckelspelet var en hit!!

Maria sa...

Frossa: jag tror att du fick fem rätt på distanstipspromenaden... men om du vill överklaga kan jag räkna igen! Kram kram!

Toffs: skoj att du hade trevligt på festen! Det hade jag också! Folkmusik är livet!