lördag, september 06, 2008

Fransk frukost... på McDonald's

Eller... det är snarare en brunchmeny bestående av Egg McMuffin, yoghurt, juice, kaffe och tre små croissantvarianter. Man kan ju fråga sig varför jag äter frukost på denna snabbmatskedja som finns över hela världen när jag befinner mig i gourmetlandet Frankrike? Jo, det beror på att de här har gratis trådlöst nätverk. Jag har inte använt dator sedan förra inlägget här på bloggen, alltså för sju dagar sedan, och jag har känt ganska mycket internetabstinens sedan dess. På skolan ska de ordna ett användarkonto åt mig nästa vecka, så sedan kan jag använda internet där - så bekvämt!

1 kommentar:

Toffs sa...

Okej, då gör jag så. Så du har kommit på plats i la france? spännande!!! Jag hoppas att allt går väl därnere!! Vi ska återförenas i littvetgruppen. Lite bittert dock att du inte är med, twister reunion har efterfrågats...hihihihi..