tisdag, september 16, 2008

"Tack å tack!"

Ja! Jag har fått hjälp av en kille här i korridoren där jag bor, och nu har jag faktiskt tillgång till internet på mitt rum - helt otroligt! Men denna trådlösa uppkoppling verkar vara lite si så där, så därför skyndar jag mig att skriva detta inlägg. Jag vill tacka alla som kommenterar mina inlägg. Det känns alltid lite extra skoj att komma in på bloggen när jag märker att någon har brytt sig om att, inte bara läsa, utan också kommentera det som jag har skrivit. Dessutom känns hemma och Sverige inte alltför långt borta när ni är med mig genom mina inlägg. Tack igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo Maria!
Har försökt lämna en kommentar och ett livstecken vid två tillfällen sedan den 1/9, men de har inte kommit med.
Tycker det är jättebra att läsa din "dagbok" kring liv o leverne.
Hur gick det med tvättstugan, har du fått köpa nya kläder igen eller...?
Gör ett nytt försök/Kram Ma
PS Jag har kommit på "felet"!!