fredag, december 19, 2008

Tack och hej!

Jag har nyss varit pa en liten "tack & hej"-traff pa skolan. Lite dryck och tilltugg med nagra ur personalen. Det var en trevlig gest, och dessutom fick jag ett presentkort pa Fnac (fransk kedja med bocker, film, musik och elektronik). Imorgon ska jag bege mig dit och shoppa loss! Jag hade en liten julklapp till skolan - dalahastchoklad och nagra dalahastbokmarken. Imorgon ar jag bjuden hem till Sophie (min handledare pa skolan) pa lunch och pa kvallen ska jag ata middag hemma med Brigitte. Det borjar verkligen dra ihop sig till hemfard nu! Pa sondag morgon lamnar jag Nimes med tag och lamnar Paris/Frankrike med flyg mitt pa dagen. Vid 16.15 ar det beraknad landning i Svea rike. Till alla som har anvant mitt franska mobilnummer - fran och med sondag morgon anvander jag mitt svenska nummer igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aight! Välkommen hem kulla! Räkna med sms :) Ha en fin sista helg! Kram

Maria sa...

Anna: vi får planera in någon dag i jul för fikakalas!

Kram!