söndag, januari 18, 2009

Provhjul kan bli mitt stödhjul

Jag sitter vid min dator och konstruerar prov. Ett prov för steg 1-eleverna och ett annat för steg 3-eleverna. Det kanske finns någon mall ute i cymberrymden som jag skulle kunna använda mig av, men jag vill ändå konstruera dem helt efter eget huvud. Jag känner mig duktig, och lär mig samtidigt. Om några år kommer mitt mer erfarna jag sucka åt den nyblivna läraren som ägnade så mycket tid åt att uppfinna hjulet på nytt. Men låt mig uppfinna det på nytt då! Min version av hjulet kanske blir mycket bättre än de förra...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ah, ännu en tant till klubben!!:-) sorglösa brunn hälsade min mamma var lösningen på den fiktiva platsen...

Anonym sa...

stöööödhjoooul är livet =)....har åxå uppfunnit hjulet både en och två gåbger, men det är roligare att göra proven själv!!! good luck my dear!! ;)
kramen!

Maria sa...

Toffs: aha, det var inte lätt... Peter och jag hade ingen aning!

hassan: tack, tack! Jag har nu fått ihop ett par prov som jag är skapligt nöjd med!

Kram!